1.Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie zlecenia,
- posiadanie wykształcenia:
-
- wyższego: pedagogicznego, psychologicznego lub innego z zakresu nauk społecznych
lub - średniego oraz dodatkowo: dyplom ukończenia szkoły/kursu/szkolenia uprawniającego do wykonywania czynności.
- wyższego: pedagogicznego, psychologicznego lub innego z zakresu nauk społecznych
2.Wymagania dodatkowe:
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
- empatia;
- umiejętność organizacji pracy z osobą niepełnosprawną;
- odporność na sytuacje stresowe;
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rozpoznawanie problemów, zasobów, potencjału predyspozycji, potrzeb mieszkańców oraz ustalenie ścieżki reintegracji społecznej i/lub zawodowej,
- udzielanie mieszkańcom wsparcia mającego na celu naukę lub utrzymanie posiadanego poziomu sprawności w zakresie:
- samoobsługi,
- samodzielności życiowej,
- rozwijania kontaktów społecznych,
- pełnienia ról społecznych,
- nadzór nad przestrzeganiem regulaminu mieszkania chronionego, w tym w szczególności organizacją mieszkania i sprawowanie pieczy nad właściwym jego użytkowaniem,
- monitorowanie pobytu użytkowników w mieszkaniu,
- wspieranie mieszkańców w rozwiązywaniu ich problemów,
- wspieranie użytkowników w zakresie integracji społecznej, edukacyjnej, zawodowej,
- wspieranie i kontrola realizacji przez użytkownika indywidualnego programu usamodzielniania,
- współpraca z rodziną i opiekunami w procesie usamodzielnienia użytkowników mieszkania chronionego,
- udzielenie pomocy i wskazanie sposobów załatwienia spraw urzędowych i osobistych.
- dokonywanie co najmniej raz na 3 miesiące oceny sytuacji osoby korzystającej ze wsparcia w mieszkaniu chronionym,
- prowadzenie działań związanych z realizacją projektu pn.”Wykorzystaj swoją szansę”: tj. m.in. trening praktycznych umiejętności życiowych, w tym trening kulinarny, trening higieny, trening ekonomiczny, trening gospodarczy i obsługi sprzętu AGD i RTV, trening umiejętności korzystania z instytucji użyteczności publicznej.
4.Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) wraz z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia,
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
5.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w oparciu o umowę cywilnoprawną (umowa zlecenie),
- okres zawarcia umowy uzależniony będzie od wysokości posiadanych środków,
- wynagrodzenie płatne proporcjonalnie do ilości godzin realizacji zlecenia,
z zastrzeżeniem, że maksymalna liczba godzin zlecenia nie przekroczy 40 godzin tygodniowo (w tym weekendy i dni ustawowo wolne od pracy),
6.Inne informacje:
- każdy dokument składający się na treść oferty, w którym wymagany jest podpis oferenta, wymaga złożenia własnoręcznego podpisu, pod rygorem odrzucenia oferty,
- W treści oferty wymagane jest, aby oferent zaproponował kwotę brutto za godzinę pracy, mając na uwadze wysokość minimalnej stawki godzinowej, która będzie obowiązywała od dnia 1 stycznia 2022. Zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 14 września 2021 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2022 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) które wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku, wysokość minimalnej stawki godzinowej wynosi 19,70 zł.
- dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu,
- Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 870 89 62,
- osoby, które będą spełniały warunki formalne indywidualnie zostaną zaproszone na rozmowę telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej,
- OPS nie przywiduje zwracania dokumentacji poszczególnym wnioskodawcom, bez względu na wynik postępowania.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Andrychowie (pokój nr 12) lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
w Andrychowie, ul. Starowiejska 22b, 34-120 Andrychów, pokój nr 12 z dopiskiem: pn. Świadczenie usług opiekuna w Mieszkaniu Chronionym w okresie od
1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r. w terminie do 20.12.2021r. (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka do godz. 15.00). Oferty niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.